logo_bat.png

Zostań managerem w 12 miesięcy!

5 października 2016 godz. 18:00, webinarium

WHAT ARE
YOU MADE
OF?

Jesteś gotów na wyzwania? Global Graduate Programme to innowacyjna odsłona programu managerskiego dla absolwentów. Przygotowaliśmy ją dzięki poznaniu potrzeb młodych ludzi na rynku pracy i doświadczeniu w rozwijaniu kadry managerskiej.

Jeśli jesteś absolwentem i już za rok widzisz się na stanowisku managerskim, być może jesteś jednym z przyszłych liderów BAT. Szukamy osób ambitnych, kreatywnych i nie bojących się wyzwań.

ZOSTAŃ
MANAGEREM
W 12 MIESIĘCY!

Weź udział w webinarium i dowiedz się

  • jakie są programy rozwojowe w British American Tobacco
  • jak zostać managerem w 12 miesięcy dzięki Global Graduate Programme
  • jakie są warunki udziału w programie

Eksperci
British
American
Tobacco

Marta Remiszewska-Chudy
Talent Manager

Z obszarem HR związana od 10 lat. W British American Tobacco od 2011 roku, ostatnio odpowiedzialna za obszar Talent Management dla organizacji. Doświadczenia w obszarze miękkiego HR’u zdobywała w kilku międzynarodowych organizacjach w rolach związanych z pozyskiwaniem i rozwojem talentów. Przez kilka lat realizowała swoją pasję dydaktyczną i przekazywała wiedzę z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi studentom Wydziału Zarządzania UW jako wykładowca w ramach realizacji studiów doktoranckich. Talent Manager, Trener, Coach. Osiąga znakomite efekty zarówno w pracy z działami HR jak i bezpośrednio z menedżerami i pracownikami. Odkrywanie potencjału i rozwój umiejętności, wsparcie w pełnym wykorzystaniu zasobów do realizacji celów biznesowych lub osobistych … w tym jest ekspertem i to kocha w pracy.

Ewa Mazurczyk – Jankowska
HR Partner

Od 12 lat zajmuje menedżerskie stanowiska w polskich i międzynarodowych organizacjach. Doświadczona rekruterka specjalizująca się w rekrutacjach sił sprzedaży, realizująca ok. 250 projektów rocznie. Jako jedna z niewielu osób w Polsce może pochwalić się zakończonym sukcesem projektem rekrutacji 500 przedstawicieli handlowych w ciągu 2 tygodni. Autorka wielu programów szkoleniowych oraz doradczych. Ekspert zakresu Development i Assessment Centre. Doświadczona, uznana trenerka budująca niezwykłe zaangażowanie w proces rozwoju. Osoby z nią współpracujące nazywają ją lokomotywą, pełną energii i pozytywnego nastawienia. W realizowanych projektach widzi więcej niż inni i wyróżnia się doskonałym zmysłem obserwacji połączonym z ciągłym doskonaleniem i poszerzaniem wiedzy. To daje jej swobodę szybkiego kreowania rozwiązań dopasowanych do realnych potrzeb klientów.

Prowadząca

Alicja Arndt
Manager ds. Edukacji i Wsparcia Klientów

Od 4 lat związana z branżą rekrutacyjną. W GoldenLine odpowiada m.in. za szkolenia produktowe oraz cykl Akademii (Profesjonalnej Rekrutacji i Profesjonalisty EB). W wolnych chwilach zajmuje się bodypaintingiem i planowaniem kolejnych wyjazdów do Indii.

Wypełnij formularz aby się zapisać