Jak zaplanować strategię
komunikacji międzypokoleniowej

nagranie seminarium online z Andrzejem Niteckim z Poczty Polskiej

Co może zrobić pracodawca dla współpracy międzypokoleniowej w organizacji? Zapraszamy do obejrzenia nagrania ze specjalnego seminarium online, w trakcie którego Andrzej Nitecki, Dyrektor Zarządzający Pionem Kapitału Ludzkiego w Poczcie Polskiej opowiedział o tworzeniu strategii komunikacji w firmach o dużym przekroju wiekowym.

Jak zaplanować streategię komunikacji międzypokoleniowej

Gość specjalny

Nitecki.png

Andrzej Nitecki

Dyrektor Zarządzający Pionem Kapitału Ludzkiego w Poczcie Polskiej

Przed objęciem tej posady pracował na podobnych stanowiskach w Stora Enso Poland SA oraz ENEA S.A. Absolwent Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz kilku kierunków studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, w tym Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Zarządzania Projektami.

Prowadząca

Alicja Arndt

Alicja Arndt

Manager ds. Edukacji i Wsparcia Klientów, GoldenLine

Od 3 lat związana z branżą rekrutacyjną. W GoldenLine odpowiada za szkolenia produktowe z Wyszukiwarki Kandydatów, w tym za projekt szkoleń on-line. Z wykształcenia ekonomistka – ukończyła Stosunki Międzynarodowe w Szkole Głównej Handlowej, obecnie kontynuuje naukę na studiach doktoranckich.